Hoe heet het nummer wat wordt gespeeld bij Euro 2012?

Die rockmuziek als de spelers handen gaan schudden enzo (dus niet die klassieke muziek als ze het veld op komen, die kende ik al)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan mag je antwoord geven op deze vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/opkomstmuziek-euro-2012-muziek-gespeeld.341191

Het beste antwoord

White stipes - seven nation army?
Dat is het nummer iedergeval die tijdens een goal gedraaid wordt.

Toegevoegd na 7 minuten:
Alan Parsons Project - Sirius/Eye In The Sky

Dat moet hem wezen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat is hem niet, die kende ik ook al :(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja Alan Parsons Project is het idd!! Dankjewel!

Andere antwoorden (1)

Bedoel je misschien endless summer van oceana. Dat is het officiele lied van het EK